Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ale já jsem v tom filmu nehrála

Pracovní povinnosti mě tentokrát zavály do hlavního města, matičky nálad a bujaré zábavy, do Prahy. Mám ráda tyhle pracovní výjezdy. Člověk si chvíli odpočine od monitoru počítače a povětšinou zažije něco nového.

Jeli jsme s kolegy pokřtít knihu. Šlo o knižní zpracování filmové komedie. Těšila jsem se víc než obvykle, protože příslibem celé akce bylo osobní setkání s několika mladými českými herci. Navíc jsem takový magnet na společenská faux pas, tudíž mi bylo jasné, že bez nějaké vtipné historky, kterou budu časem vyprávět přátelům u vína se tohle určitě neobejde.
Vše zprvu probíhalo podle plánu, vyloženě do puntíku se všichni drželi předem daného harmonogramu. Kmotry knihy jsme uvítali, pan autor se bavil, majitel nakladatelství si pochvaloval silnou účast z řad médií. Dokonce se dostavily dva televizní štáby.

Lidé se bavili, kmotři s autorem po úspěšném křtu knihy se dlouho a trpělivě podepisovali všem fanouškům, čtenářům a sběratelům autogramů.
Celá akce se chýlila ke konci, když v tom ke mě přišel mladík, celý rozrušený z toho šrumce kolem. Tváře mu plály vzrušením a dobrou náladou. Chvíli mě pozoroval a pak rázně promluvil.

"Slečno, mohla byste se mi taky podepsat?"

Čekala jsem různé otázky, třeba zda by mohl požádat o recenzní výtisk nebo o rozhovor s autorem knihy. Nepřekvapila by mě ani otázka typu "kde jsou tady toalety". Ovšem na žádost o můj autogram jsem připravená nebyla. 

"No ale já jsem v tom filmu nehrála."  

Sklopil oči k právě zakoupené knize, která byla zabalená do filmového přebalu.  

"No tak jste hrála v něčem jiným. To nevadí. Podepište se mi sem, prosím."

Cítila jsem se jako superhvězda, která si právě jde po červeném koberci pro Oskara. Skvělá zkušenost do mého nového románu... :)

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lucie Horská | pátek 27.1.2017 15:37 | karma článku: 11,94 | přečteno: 475x
  • Další články autora

Lucie Horská

Dokonalé místo k seznámení? Existuje.

Tohle je článek pro vás, moji milí single, kteří už fakt nechcete být single, ale narážíte jen na nevhodné partnery, podivné existence a individua k životu naprosto nepotřebná, ač sexuálně třeba i velice šikovná.

20.9.2017 v 8:54 | Karma: 25,66 | Přečteno: 1143x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Experiment

"Jednou, až přijde problém, zkus jej pozorovat. Nic nepodnikej, nic nedělej. Jen pozoruj problém, jak si vede. Neangažuj se do řešení problému. Stále jej jen pozoruj. Nereaguj na jeho volání a zůstaň na pozici pozorovatele.

8.4.2017 v 9:30 | Karma: 17,02 | Přečteno: 376x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Lupa a všiváček

"Maminko, máme tu vši a stále se vracejí. Dokud dětem neprohlédnete hlavy, nesmím je pustit do třídy." Přesně takhle zněla věta učitelky ve školce, když jsem tam tento týden, už značně spěchající, odkládala růžovky.

6.4.2017 v 16:19 | Karma: 18,98 | Přečteno: 726x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Krátké jarní povzdechnutí

Radši mi dej ruku, ať nešlápnu do hovna, pravila má něžná, čerstvě pětiletá růžovka při víkendové procházce brněnskými parky a ulicemi.

6.3.2017 v 16:13 | Karma: 13,03 | Přečteno: 413x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Zákon schválnosti funguje dokonale

Zákon schválnosti číslo sedmsetdvacetdevěttisíc třistapadesátšet a půl. Konečně jsem si koupila ten krásný koberec, na který si myslím už několik let.

4.3.2017 v 17:00 | Karma: 18,43 | Přečteno: 570x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Texaský guvernér omilostnil muže odsouzeného na 25 let za zabití demonstranta

17. května 2024  7:04

Guvernér Texasu Greg Abbott udělil milost muži, odsouzenému k dvaceti pěti letům vězení za to, že v...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila na sklady s ropou

17. května 2024  6:42

Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Ruské letouny omylem svrhly nejméně 38 bomb na vlastní území, píší i ruská média

17. května 2024  6:31

Nejméně 38 leteckých bomb svrhly ruské letouny za poslední tři měsíce na ruské a okupované území na...

Sudetští Němci pořádají třídenní sjezd. Zúčastní se český velvyslanec

17. května 2024  6:15

V bavorském Augšpurku začíná třídenní sudetoněmecký sjezd, který se krátce před volbami do...

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 972x
Žena, máma, knihomolka, sranda, práce, shon a školka. Kavárny a muzika. Matka co často někam utíká. A pořád se něco děje :)

Seznam rubrik