Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak mi psala Česká televize

Inu, to bylo tak. Před pár dny v mé poštovní schránce přistál dopis. Ležel si tam, mezi hromadou letáků, neodolatelných nabídek a slevových kupónů.

Standardní obálka nadepsaná mým jménem a v levém horním rohu hlavička České televize ve všech svých barvách.
Česká televize, žádný Cetelem nebo snad modrý pruh na obálce (fuj!). Prostě Česká televize. Hlava začala šťastně výskat, že se zajímají o moji práci. Určitě narazili na nějaké moje texty (internet je mocný) a chtějí mě přizvat ke spolupráci. Nebo jim o mně někdo řekl? Byla jsem doporučena a oni mě teď chtějí poznat. Mají zájem o mé reportáže. Zajímám Českou televizi! Našli si mě.
Zadržovala jsem dech rozrušením. Adrenalin se mi rozléval po celém těle a já se nemohla dočkat až doma, v tichu a bezpečí své kuchyně, roztrhnu obálku a zjistím pravdu. Při odemykání dveří jsem se nemohla trefit do zámku, pak mi klíče dokonce nervozitou vypadly z roztřesené ruky. Náhle se otevřely dveře a v nich stál můj muž.

„Co se ti stalo? Jsi celá rudá“, otázal se mě zcela nenuceně.

„Píše mi Česká televize!“ vyhrkla jsem jedním dechem, až mi došlo, že od poštovní schránky až ke dveřím našeho bytu jsem se ještě nenadechla.

A pak to přišlo. „Jó, to bude o těch poplatcích. Čestné prohlášení, že platíme poplatky.“, řekl můj muž zcela klidně a odkráčel do nitra našeho bytu.
Štronzo! To bylo panečku vystřízlivění. V jedné chvíli jsem už jednou z redaktorek ČT a chvíli na to se musím zamyslet, jestli ČT skutečně platíme poplatky za televizi.
Muž měl pravdu, bylo to čestné prohlášení. A já zůstávám prozatím stále neobjevená.. ;) 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lucie Horská | pondělí 9.1.2017 14:52 | karma článku: 31,74 | přečteno: 2589x
  • Další články autora

Lucie Horská

Dokonalé místo k seznámení? Existuje.

Tohle je článek pro vás, moji milí single, kteří už fakt nechcete být single, ale narážíte jen na nevhodné partnery, podivné existence a individua k životu naprosto nepotřebná, ač sexuálně třeba i velice šikovná.

20.9.2017 v 8:54 | Karma: 25,66 | Přečteno: 1143x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Experiment

"Jednou, až přijde problém, zkus jej pozorovat. Nic nepodnikej, nic nedělej. Jen pozoruj problém, jak si vede. Neangažuj se do řešení problému. Stále jej jen pozoruj. Nereaguj na jeho volání a zůstaň na pozici pozorovatele.

8.4.2017 v 9:30 | Karma: 17,02 | Přečteno: 376x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Lupa a všiváček

"Maminko, máme tu vši a stále se vracejí. Dokud dětem neprohlédnete hlavy, nesmím je pustit do třídy." Přesně takhle zněla věta učitelky ve školce, když jsem tam tento týden, už značně spěchající, odkládala růžovky.

6.4.2017 v 16:19 | Karma: 18,98 | Přečteno: 726x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Krátké jarní povzdechnutí

Radši mi dej ruku, ať nešlápnu do hovna, pravila má něžná, čerstvě pětiletá růžovka při víkendové procházce brněnskými parky a ulicemi.

6.3.2017 v 16:13 | Karma: 13,03 | Přečteno: 413x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Zákon schválnosti funguje dokonale

Zákon schválnosti číslo sedmsetdvacetdevěttisíc třistapadesátšet a půl. Konečně jsem si koupila ten krásný koberec, na který si myslím už několik let.

4.3.2017 v 17:00 | Karma: 18,43 | Přečteno: 570x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 972x
Žena, máma, knihomolka, sranda, práce, shon a školka. Kavárny a muzika. Matka co často někam utíká. A pořád se něco děje :)

Seznam rubrik