Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pusťte si Hyde park s Dr. Kolářem. S tím fyzioterapeutem, co dává dohromady reprezentace, i prezidenty. Na toto téma řekl, že běhat se sluchátky je nesmysl. Důvody si poslechněte v tom pořadu, já si jen zapamatoval, že je to kontraproduktivní.

0 0
možnosti
KK

A to jsou i kaskadéři, kteří i na rušné cyklostezce mají sluchátka jedouc na kole či na bruslích. Možná vypadají IN, možná se dokonale odreagovávají, ale až bude takový exemplář sejmut, bude to jen jeho vina.

2 0
možnosti
ZW

Naprostý souhlas. Velmi riskantní záležitost, navíc zhusta ještě doplněna tunelovým viděním, kvůli kapuci na hlavě. To jsem viděl i na kole, což považuji za cílenou sebevraždu, sluchátka v uších, kapuci a šlapat po kraji frekventované silnice.

Nerozumím tomu, že lidé potřebují furt něco poslouchat, izolovat se od okolí. Já poslouchám něco, hudbu nebo audioknihy, jen když na to mám náladu a soustředím se na to. Jinak je to šum v pozadí, zvukový odpad, který nechci kolem sebe mít.

3 0
možnosti
NP

Mozna jste mne taky potkala :) do tech sluchatek mi neproudi hudba, ale audioknihy. Neposloucham je vzdycky, nekdy si chci uzit beh jen tak bez dalsiho rozptylovani, ale jinak je to pro mne vyborny zpusob, jak spojit dve jinak tezko slucitelne cinnosti - cteni a behani :) Beham vetsinou v lese, pokud musim prebehnout pres silnici, tak to na tu chvilku vypinam, ale jinak vas to neizoluje od okoli o moc vic nez bezny hovor se spolubezcem. A kdykoli to muzu prerusit stisknutim vypinace na kabelu sluchatek.

0 0
možnosti
KK

V lese neznám nic příjemnějšího, než poslouchat LES. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jak si zvládáte pročistit hlavu, když všude vidíte jen nebezpečí :-)

0 0
možnosti
Foto

..Aniž bych autorku článku jakkoli posuzoval (a odsuzoval), přijde mi podobně ustrašený přístup jako vedlejší efekt dlouhodobého sledování televizních novin, které jsou z 90% o negativních informacích, kde koho jak zamordovali ;-D Pokud běháte v lokalitě, kterou znáte, a díky zdravému sebevědomí víte, že umíte přiměřeně řešit případné konflikty, případně jste realista připouštějící si fakt, že je daleko pravděpodobnější, že si přivodíte úraz sami vlastní vinou než že vám "někdo něco udělá", potom si dokážete bez problémů běh užít i s hudbou - to když vám přijde chůze kroku monotónní a stereotypní, případně nepotřebujete "přemýšlet", což je opět vtipná fráze těch, co to dle všeho nedělají jindy. ;-D Radovat se z pohybu venku jde i se sluchátky, aniž by to nutně znamenalo "nebezpečí" pro sebe nebo mé okolí ;-) Něco je jiného, když máte vedle sebe sparing, ale jinak, Suum cuique..

0 0
možnosti
PA

Souhlas, nikdy jsem moc nepochopil, proč někdo běhá z hudbou. Asi to bude tím, že běhám mimo město.Neznám lepší pocit, než běžet večer v lese s čelovkou, všude absolutní zimní klid a člověk slyší jenom křupání sněhu R^ Tam to s hudbou prostě nejde už z principu. Ale uznávám, že pokud budu běhat za světla někde ve městě mezi panelákama a budu si hlídat jenom přechody, tak si hudbu asi taky vezmu.

0 0
možnosti
JM

Mě to nevadí. Mám cca 500 metrů za barákem lesík, po silnicích neběhám, do uší si pustím metal z 80 let (Haloween, Kiss, atd..) a běhá se mi dobře. Teď mi třeba vadí sníh. Na namrzlým sněhu nebo v závějích se běhá blbě.

0 0
možnosti
RK

Místo aby lidé využili tento svůj čas k přemýšlení, tak si mozek nechají ohlupovat hudbou.

1 0
možnosti
Foto

Ještě horší jsou cyklisti nebo inlinisté na cyklostezce. Je nemožné je předjet a riskují tak nejen svoje ale i zranění ostatních.

3 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 972x
Žena, máma, knihomolka, sranda, práce, shon a školka. Kavárny a muzika. Matka co často někam utíká. A pořád se něco děje :)

Seznam rubrik