Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Krátké jarní povzdechnutí

Radši mi dej ruku, ať nešlápnu do hovna, pravila má něžná, čerstvě pětiletá růžovka při víkendové procházce brněnskými parky a ulicemi. 

Cítím jaro.

Psí (a bůhví koho ještě) exkrementy všude kam se podíváš. Muž posmrkává, občas i slzí, protože kvetou jívy. Ty monotónní zvuky mě neskutečně iritují. Za poslední tři měsíce mám vypsané už druhé očr. Rajčata jsou pořád ne úplně dobrý a okurky ještě úplně hnusný. Ředkvičky bez chuti. Slunko svítí jenom tak napůl, tak se dopuju Vigantolem co zbyl v domácí lékárně po kojeneckém období mých dětí. 

Večer chodím běhat, aby se z toho jarního veselí moje umělecká duše úplně nezhroutila. Nutně potřebuju nový conversky a taky dovolenou. Ale ne očr! Do-vo-le-nou. Přepínám na nouzový režim!

 

Autor: Lucie Horská | pondělí 6.3.2017 16:13 | karma článku: 13,03 | přečteno: 413x
  • Další články autora

Lucie Horská

Dokonalé místo k seznámení? Existuje.

Tohle je článek pro vás, moji milí single, kteří už fakt nechcete být single, ale narážíte jen na nevhodné partnery, podivné existence a individua k životu naprosto nepotřebná, ač sexuálně třeba i velice šikovná.

20.9.2017 v 8:54 | Karma: 25,66 | Přečteno: 1143x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Experiment

"Jednou, až přijde problém, zkus jej pozorovat. Nic nepodnikej, nic nedělej. Jen pozoruj problém, jak si vede. Neangažuj se do řešení problému. Stále jej jen pozoruj. Nereaguj na jeho volání a zůstaň na pozici pozorovatele.

8.4.2017 v 9:30 | Karma: 17,02 | Přečteno: 376x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Lupa a všiváček

"Maminko, máme tu vši a stále se vracejí. Dokud dětem neprohlédnete hlavy, nesmím je pustit do třídy." Přesně takhle zněla věta učitelky ve školce, když jsem tam tento týden, už značně spěchající, odkládala růžovky.

6.4.2017 v 16:19 | Karma: 18,98 | Přečteno: 726x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Zákon schválnosti funguje dokonale

Zákon schválnosti číslo sedmsetdvacetdevěttisíc třistapadesátšet a půl. Konečně jsem si koupila ten krásný koberec, na který si myslím už několik let.

4.3.2017 v 17:00 | Karma: 18,43 | Přečteno: 569x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Čuchni jak mi smedí pedelka

Tak přesně tahle věta se ozvala z vedlejší místnosti, kde si hrály moje dvě sladké růžové princezny. Jelikož ale vím, že jejich andělský vzhled se naprosto neslučuje s jejich někdy až ďábelskýma dušičkama...

1.2.2017 v 15:31 | Karma: 24,71 | Přečteno: 1612x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Ale já jsem v tom filmu nehrála

Pracovní povinnosti mě tentokrát zavály do hlavního města, matičky nálad a bujaré zábavy, do Prahy. Mám ráda tyhle pracovní výjezdy. Člověk si chvíli odpočine od monitoru počítače a povětšinou zažije něco nového.

27.1.2017 v 15:37 | Karma: 11,94 | Přečteno: 475x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Klystýrem proti rýmě

Lednové počasí s sebou přineslo nejenom sníh, mráz a chřipkovou epidemii, ale u nás doma hlavně rýmu. Zvučně řečeno "rýbu jak tráb" aneb Soplí celá rodina.

16.1.2017 v 16:45 | Karma: 17,30 | Přečteno: 795x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Puťka domácí? Děkuji, nechci.

Společnost už tak nějak automaticky přijala vzor, že žena, která se stane matkou, se minimálně na nějaký čas stáhne do ústraní, kde buduje rodinné hnízdo, stará se o mláďata i muže, živitele rodiny a celé ji to hrozně baví.

13.1.2017 v 10:20 | Karma: 17,76 | Přečteno: 811x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Jak mi psala Česká televize

Inu, to bylo tak. Před pár dny v mé poštovní schránce přistál dopis. Ležel si tam, mezi hromadou letáků, neodolatelných nabídek a slevových kupónů.

9.1.2017 v 14:52 | Karma: 31,81 | Přečteno: 2588x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Sorry, čtu Payna, to nejde jinak

Paynovo Mládí v hajzlu jsem četla, když jsem měla pocit, že ještě v hajzlu rozhodně není. To až teď o tom začínám občas trochu pochybovat.

7.1.2017 v 9:00 | Karma: 15,72 | Přečteno: 618x | Diskuse| Kultura

Lucie Horská

Měsíční svit nad Paříží

Kdybych dostala příležitost prožít nějaký čas v jiné době, vybrala bych si 20. léta minulého století. Spanilá, na povrchu uhlazená, leč v srdci divoká a vášnivá 20. léta. Město světel, doba ztracené generace.

6.1.2017 v 9:56 | Karma: 11,79 | Přečteno: 170x | Diskuse| Kultura

Lucie Horská

Běháte se sluchátky?

Běhání se stalo jedním z mých oblíbených koníčků. Relaxem, při kterém si fantasticky pročistím hlavu. A běh v mrazech? I ten má něco do sebe. Jen ta sluchátka, ta mi do uší prostě nejdou.

5.1.2017 v 11:08 | Karma: 28,72 | Přečteno: 3127x | Diskuse| Sport

Lucie Horská

Různá období čtenářova

Během posledního půl roku mne přímo pohltila náhlá energie do čtení. Nosím ji v sobě odjakživa, tedy co si jen pamatuji. Některá období však byla čtení více nakloněná a jiná bohužel již méně.

5.1.2017 v 2:22 | Karma: 12,31 | Přečteno: 197x | Diskuse| Ona
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 972x
Žena, máma, knihomolka, sranda, práce, shon a školka. Kavárny a muzika. Matka co často někam utíká. A pořád se něco děje :)

Seznam rubrik