Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Klystýrem proti rýmě

Lednové počasí s sebou přineslo nejenom sníh, mráz a chřipkovou epidemii, ale u nás doma hlavně rýmu. Zvučně řečeno "rýbu jak tráb" aneb Soplí celá rodina.  

I stěžovala jsem si přes sociální síť kamarádce a ta mi poradila. Prý kup si tu proplachovací konvičku. Když slyším slovo "průplach", automaticky se mi spojuje klystýr střev a to fakt nepotřebujeme. Jelikož mě ale štve, když "nevím", vygooglila jsem si ten zázračný klystýr a ejhle, tady se vyplachuje nos.
Předmět, který vypadá jako keltský roh, je z plastu barvy červené nebo modré. Tato konvička se pak naplní solným roztokem, tedy postačí obyčejná kuchyňská sůl smíchaná s vlažnou vodou. Přiloží se k nosní dírce a nad umyvadlem pak vznikne scéna jak z divokého sci-fi. Do jedné nosní dírky proudí slaná voda a z druhé vytéká, tedy s příměsí všech různých nečistot. Nechtějte, abych to víc rozváděla. U dětí to pak může být sopel tak zelený, že i Shrek by záviděl.
Díky videu na youtube jsem si teorii osvojila celkem snadno a protože jsem matka činu, nebála jsem se improvizace. K tomu mi postačila plastová konvička z dětského čajového servisu, kterou růžovky dostaly loni k Vánocům. Pak už jen sůl, voda, promíchat a hurá do koupelny.
Naklonila jsem konvičku a díky nahromaděnému adrenalinu porušila hned první zásadu průplachu, nedýchat nosem! Ehm, kromě slz v očích a slané vody v puse se mi vybavilo léto a moře. To mě ale neodradilo od pokusu číslo dvě. Ten už se zdařil a za pár vteřin jsem svůj nos čistila ostošest. A musím říct, že klystýr nosních dutin je skvělý nápad. Nos znamenitě vyčištěný, díky soli vydezinfikovaný, dýchám jak po lahvičce Nasivinu a ještě jsem se u toho pobavila. Do lékárny pro originál "keltskou" konev ale nepůjdu. Postačí mi ta moje improvizovaná. A má hezčí barvu, žlutou.. ;)

Autor: Lucie Horská | pondělí 16.1.2017 16:45 | karma článku: 17,30 | přečteno: 795x
  • Další články autora

Lucie Horská

Dokonalé místo k seznámení? Existuje.

Tohle je článek pro vás, moji milí single, kteří už fakt nechcete být single, ale narážíte jen na nevhodné partnery, podivné existence a individua k životu naprosto nepotřebná, ač sexuálně třeba i velice šikovná.

20.9.2017 v 8:54 | Karma: 25,66 | Přečteno: 1143x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Experiment

"Jednou, až přijde problém, zkus jej pozorovat. Nic nepodnikej, nic nedělej. Jen pozoruj problém, jak si vede. Neangažuj se do řešení problému. Stále jej jen pozoruj. Nereaguj na jeho volání a zůstaň na pozici pozorovatele.

8.4.2017 v 9:30 | Karma: 17,02 | Přečteno: 376x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Lupa a všiváček

"Maminko, máme tu vši a stále se vracejí. Dokud dětem neprohlédnete hlavy, nesmím je pustit do třídy." Přesně takhle zněla věta učitelky ve školce, když jsem tam tento týden, už značně spěchající, odkládala růžovky.

6.4.2017 v 16:19 | Karma: 18,98 | Přečteno: 726x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Krátké jarní povzdechnutí

Radši mi dej ruku, ať nešlápnu do hovna, pravila má něžná, čerstvě pětiletá růžovka při víkendové procházce brněnskými parky a ulicemi.

6.3.2017 v 16:13 | Karma: 13,03 | Přečteno: 413x | Diskuse| Ona

Lucie Horská

Zákon schválnosti funguje dokonale

Zákon schválnosti číslo sedmsetdvacetdevěttisíc třistapadesátšet a půl. Konečně jsem si koupila ten krásný koberec, na který si myslím už několik let.

4.3.2017 v 17:00 | Karma: 18,43 | Přečteno: 570x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 972x
Žena, máma, knihomolka, sranda, práce, shon a školka. Kavárny a muzika. Matka co často někam utíká. A pořád se něco děje :)

Seznam rubrik